Merhaba, 3 bucuk aylık bir bebeğim var ve sağarak besliyorum. Şu an tatil amaçlı yaklaşık 1 aydır İstanbuldayım. Bu süreçte fazla olan sütlerimi hijyenik bir şekilde buzlukta muhafaza ettim. Bayramda yaşadığım şehre dönüyorum, sütlerim heba olsun istemem. Anne sütü ihtiyacı olan bir bebeğe ulaşırsa ne mutlu. Anne sütüne ihtiyaç duyan İstanbul sultangazi de yaşayan, kız bebek anneleri var ise sütlerimi verebilirim. Bir bebeğe şifa olur inşallah🙏