Kesinlikle ben de kamera öneriyorum benimki bebevo marka 500-600 TL olması lazım monitörü ayrı kamera ayrı isterseniz Wi-Fi ile telefona da bağlanıyor ama telefonu aktif kullanmak istediğim icin monitörünü kullanıyorum zaten telefon boyutunda resmen elim ayağım gittiğim her yere götürüyorum o olmasa yemek yiyemem su içemem :D