2 yaş sendromu biliyorum ama kendime hakim olamıyorum kafayı yiyeceğim cidden.Her şeye ağlıyor her gün delirmek üzereyim bağırmıyorum ya da herhangi bir kötü hareket yapmıyorum ama yırtınırcasına ağlıyor.İstediği olmayınca kendini yerlere atıyor konu komşu kesin bunlar çocuğu dövüyor diyorlardır.Utanıyorum bir yerden şikayet gelecek kesin.Bağıra bağıra ağlıyor bende oturup ağlamak istiyorum.