Kızım 1 hafta sonra 4 aylık olacak kendi kendine oynaması için ya da en azından yemeğimi yiyene kadar durması için dönence alayım diyorum. Onlara bakar mı durur mu? Kullanan var mı? Artık delirme noktasındayım. Bu aya kadar gazından ağladı tam geçti dedik şimdi 4.ay atağı çıktı