KoalasMom 24efem Oğlum 2 haftalıkken babasına bırakıp kuaföre gittim ombre yaptırdım, dip boya yapmıyorum bir sorun yaşamadım
herannekadar 24efem ben ilk doğumdan sonra boyamistim hatta soğan kabuğu rengi modaydı havam değişsin istedim ama bok gibi olmuştu jajajj