Bayanlar saç dökülmesi için endişe etmemenizi öneririm. Hamileyken fazlasıyla yükselen östrojen ve progesteron hormonları sebebiyle saç dökülmesi azalır. Çoğunuz hamileyken saçlarınızın az döküldüğünü farketmişsinizdir, ben saçlarım gürleşti diye seviniyordum 😁, işte doğumdan sonra bu hormonların anında düşmesi sebebiyle hamileyken dökmediğimiz 9 aylık saçı doğumdan sonra dökünce bizlerde de kel kalma algısı oluşuyor. Aslında bu normal bir süreç, bakımlı olmak saçı olmasa da saç derisini beslemek güzel bir şey. Hevesinizi kırmak istemem ama ne yaparsak yapalım dökülme olacak, ☺sağlık açısından saçlarımızın dökülüp yeniden çıkması lazım. Bunu ise vücut kendi kendine hallediyor. Üç aydır bu problemi yaşıyorum, çözümüm erkek saçı kadar kısa modelli bir kesim olacak. Uzun uzun dökülmeyince yani ben o saçları görmeyince moralim bozulmayacak 🤭 yıllardır saç dökülmesi yaşayanların kan değerlerine, hormonlarına baktırmasını öneririm.