Yelizr1 HelloKitty Bimden Eyüp Sabri Tuncer aldım bol bol köpürrtum sonra güzel duruladim kuruttum mis gibi koktu
Yelizr1 DoganurcaN Burdakiler işlenmiş oluyor bende yüzüm için alicaktim ama aktardaa maalesef hazır fabrika malı.☹️
DoganurcaN Yelizr1 ben gönderirim isterseniz yada kendiniz sipariş veren bi site bulursanız merdin marka alabilirsiniz o doğal hemde denenmiş ürün
Yelizr1 [silindi] Onu hiç duymadım ben egeliyim bu yüzden doğal olan şeyleri severiz zeytinyağı hem yerin hemde böyle şeylerde kullanırız 🙏🏼
Yelizr1 Aselhuma evet gerçekten azaldı öncesinde şöyle toplar gibi yaptığımda resmen avcum dolardı 🥺 şimdi daha iyi
Tortilla_ Yelizr1 mardinde sadece sabun satan dükkanlar var. Çeşit çeşit herşey var. Dükkanın birinden aldım.
Yelizr1 Ye2020 Ya kıyamam 🥺 bende saç aşığıyım doğuma kadar çok güzel di bir doğum yaptım keçe gibi olmuştu
Oznuryunus Yelizr1 benimkide uzun kivircikti ama öyle kece gibi değildi dökülmeye başlayınca keçe gibi olmuştu ondan mı acaba bnede keçe gibi olunca saçımı kestinmm
Yelizr1 elif_07 Kınanın tek sıkıntısı saçtan açıcı olmadan çıkmıyor 😂 ben geçen sene siyahla boyamıştım 4 saat açılması için uğraştîlar 💇🏻♀️
elif_07 Yelizr1 ben boyamayacağıma emin olduktan sonra kına yaktım. Normalde saçlarımın ucunda hafif sarı ombre kalıntıları vardı. Allahtan turuncu olmadı çok. Zaten rengi çok çıkmasın diye az beklettim.