Yelizr1 genel için kullandım örneği ben İsveç’te yaşıyorum yeterince güneş olmuyor ve D vitamin eksiğim var onu kullanıyorum birde multi vitamin kullanıyorum tüm insanlar hele kadınlar daha önemli 30 yaşında sonra depolarımızda gidiyor eğer günlük takviye vitamin olan gıdalarda alamasak illerde kemik erimesine başlıyoruz zaten tüm vitaminleri günlük Gıdada almak mümkün değil . Ben oğluşumdan hamile kalmadan omega 3 aldım mutli vitamin olan tüm vitamin içeri onu aldım birde folik asit aldım ve hamile kaldıktan sonra hamileler için olan tüm vitaminler içeren olanda kullanmaya başladım omega 3 te birde magnezyum kullandım . Hamileliğim de sadece 9 kilo aldım ama çok hareketliydim hep ayakta çalıştım birde yürüyüş çok yaptım hergün .