4 gün sonra 2.ayımız dolacak ve doğduğundan beri bebeğim uykuyu beceremiyor diyebilirim. Gece uykusunda bir derece normal ama gündüz emip de 1-2 saat uyumuşluğu yok denecek kadar az. Banyo yaptıktan sonra bile mayışıp da uzun süre uyumuyor-uzundan kastım 1 saat de olur- Bütün gün memede dursa uyur ama yere koyduğum anda max 10 dk uyuyup uyanıyor derin uykusuna geçemiyor. Durum böyle olunca sadece bebekle geçen bir gün suyumu bile yeri geliyor alamıyorum🙄 Destekli uyutmaya alıştırdım desem doğduğundan beri bu şekilde. Bu durumu yaşayıp çözüm üreten-bulan anneler var mı?🙂