Musam Mamayı içmesi icin cozum mu ? Biraz önce kimyon suyundan kattım mamasının içine lıkır lıkır icti vanilya şurubu alsam etki eder mi?
Minikmucizem02 Musam bende aldım öyle içti yavaş yavaş azakttım. Şimdi katmıyorum artk zararlı olur diye ama eskisi gibi iştahla içmiyor. Çok az cay kaşığının ucuyla şeker koyuyorum biraz içsin diye mecbur 🤷♀️
Mys01-01 Musam senın bebegın ufak cnm dr sormadan yapma benım drum asla önermiyor ki seninkinin kilosu vs iyi her ay aynı beslenmez bebekler
Miniknur Musam vermiyorum:) icmiyor maalesef. Ek gida donemi de zaten. Biraz sutum var tam kesilmedi. Idare ediyoruz. Muhallebi icine arada 1-2 ölçek atıyorum o kadar.
Minikmucizem02 Musam bil bilgim yok maalesef hiç kullanmadım ben. Doktorum vanilya şurubunu önerdi direk onu kullandk biz. Onu da nette araştırdım sanki fazla kullanılması zararlı diye bi yerde okumuştum onu da öyle kestim
Miniknur Musam o zaman azar azar verin. Kaşıkla alıştırın hergün 3-5 kaşık. Damak tadı alışır. Arkadaşım öyle yaptı sonra lıkır lıkır içti.