GmzSnn yaa demeyin öyle onlar sorun değil ben Doğumdan çok endişeliyim zaten özelede gidiyorum takibimi yaptırıyorum ama orda Doğum yok buranın da doğumu iyi dediler ondan gittim evinede çok yakın acil bir şey olsa hemen giderim diye oradaki kadınlarla konuşuyorum herkes memnun yukarı çıktım odaları çok ferah temiz özel oda tutacağım zaten bilmiyorum kafam çok karıştı iki ayım kaldı Doğuma