Durununannesi07 Merhaba kızlar benim kızım 12 aylık oldu bende artık yavaş yavaş inek sütü de vermek istiyorum ama benim kızım ne bardakla nede biberonla sütü kabul etmiyor sizler nasıl geçiş yaptınız bana önerileriniz neler ?
Duyulurum Durununannesi07 merhaba. suyu nasıl iciyor? İnek sütü içmesi için bir sebep göremedim ben. Formül mama daha yerinde bir tercih olur
TospikOglusum Durununannesi07 Çok küçük daha neden anne sütüne devam etmiyosunuz en sağlıklısı o inek sütü çok da önerilen birşey değil….
Tortilla Durununannesi07 inek sütü vermeyı dusunmuyorm hıc cunku son zamanlarda inek sütünün ınsanları hasta ettiği kanıtlandı artık. Ineklerın antibiyotıklı olusu dogal beslenmemelerı vs.. anne sütü mis gibi o yoksa formül süt.
Duyulurum Durununannesi07 alıştırma bardağı denediniz mi? Benim oğlum doğru düzgün hiç su icmiyordu alıştırma bardağı ile içmeye basladi
Durununannesi07 TospikOglusum tabiki en sağlıklısı anne sütü ama kızım aşırısı derecede düşkün memeye o yüzden günde bir falan vermeyi düşünüyordum
Aryemus_3 Durununannesi07 Çoğu Dr inek sütünü 2 yaşına kadar önermiyor benim oğlum 15.5 aylik hiç vermedim hala anne sütü alıyor bide hemen hemen hergun kefir ve yoğurt veriyorum
Gzdzeynep Durununannesi07 sütü sulandırılmış şekilde mi verdiniz yoksa normal mi. Biz yarı süt yarı su şeklinde başladık hala sulandırıp veriyorum ama su miktarını azaltarak.