Merhaba anneler 6 aylık bir kızım var ek gıdaya geçtik ama mama sandalyesinde blw deniyim dedim ellerni saklıyor oyuncak koyunca genelde bir eli ile tutuyor ama normalde kavrıyor 2 eli ile dün doktor kontlmz vardı doktor şuanlk bişi yok dedi ama bir nöroloğa götrsem mi acaba basına gelen var mı ?