Kizim 20 aralikta dogdu. Baba anne abi abla dede filan diyor. Şimdilerde bitti, gitti, düştü, çiş kaka demeye basladi:)
Ama cok fena, abisine yazij kök sokturuyor valla, ne isterse bağırarak yaptırıyor, yeter ki sussun modundayuz😖
Ayni odada kendi yatağında uyuyor:)