Kızlar bebegim 2 aylık 1. Ayından beridir hep memeyi emmiyo bas bas bagiriyo zar zor ayakta geze geze emziriyorum yine yazmıştım buraya gazdan demiştiniz gazını çıkarıyorum yine oluyo illaki ama neden yere koydugum zaman aglakiyo istemiyo memeyi geceden beridir resmen aç ayakta emen çocuk ayaktada emmiyo nolursunuz fikir verin çok kötüyüm ya biliyorum deli gibi de aç ellerini emiyo😔😔😢😢😢