Bende adet olmaya yakın bir kaza yaşadık.geçen ay 8inde adet olmuştum şuan ayın 11i hatta 12si oldu hala adet olmadım test yaptım negatif çıktı bence genel olarak tüm kadınlarda gecikme var havalar birden ısındı falan hepsinden etkilendik diye düşünüyorum içim hala rahat etmedi ama yarın sabah ilişkiden sonraki 12.günüm tekrar bi test yapcam evde,inşallah adet olur rahatlarız ya 🥺