oz_lem bnm oğlumun da yüksek çıkardı 2-3 güne kontrole kan aldırmaya giderdik en sonunda uzamış anne sütü sarılığı dedi doktor yani annenin sütündeki bir enzimden dolayı düşmüyormuş sarılık değeri.15 günden sonra bilirubin artık beyine zarar vermiyor o nedenle sadece bol bol emzir bizimki 3 aylıkken geçmişti tamamen biraz uzun sürüyor 🥰🌸