Selam arkadaşlar 9 ay 10 günlüğüz üst dişlerini çıkarıyor ama çok zor jel aldık ağrı kesiciler hiç fayda etmiyor 10 dk bir uyanıyor vucüduna dokunsam ağlıyor hatta bazen bayılacak şekilde ağlıyor doktora götürmek istemedim dişindendir diyor ne yapmalıyız sizler diş için memnun kaldığınız neler yapıyorsunuz yardımcı olun 😰😒😒🤲🏻