Mvern 20aylığız hala alıştırma bardağından içiyoruz. Pipetli olanının amacını bilemediğimden bunu kullanmaya devam mı etsek yoksa ona mı geçsek? Bilgi verir misiniz?
Aycabu Mvern ben 1 yaşındayken pipetli suluk aldım weebaby marka hala onu kullanıyoruz. Bende normal bardak öğretmeye çalışıyorum bu aralar ama dilini içine sokuyor kedi gibi 😂😂
Mvern Aycabu acaba bardak öğrenmesi için hiç pipeyliye geçmesem mi ne yapsam bilemedim umarım öğretirsiniz😌
Mvern Deletedmom0099 rahat diyorlar evet ama gelişimi için bardak kullanımı için alıştırma bardağına devam mı etsem dedim