Öncelikle geçmiş olsun kendisi keyfi yerindeyse İnşallah birşeyi yokdur.. Birde bebeğiniz neden sizin yanınızda yatırıyorsunuz fark etmeden dönseniz Allah göstermesin boğulur birşey olur bu cahilliği niye yapıyorsunuz yedirip içirip kendi yatağına koyun son pişmanlık fayda etmiyor