idilolo hiç öyle düşünmeyin. Kolik bebek gormedim tahminde bulunamam ama gazı çok çektik. Uykuda, emerken ikinir. Karnı sert olur. Ağlar sancısı varsa. Büyüme atağı haftasindaysa atak da olabilir. Endişelenmeyin hepsi gelip geçici. Daha dün hece hüngür hüngür ağladım uyumuyor bu çocuk diye. 🤷🏻♀️