Bebeğim 37 günlük usutmustu sesi kisilmisti sonradan ateşlendi hastaneye götürdük tetikler yapıldıktan sonra akciğerde enfeksiyon varmış çok üzülüyorum kucukcuk daha toparlarmii hastaneye yatısimiz yapıldığı gün öksürükte başladı boğaz ağrısıyla birlikte şimdi serumlar veriliyor antibiyotik ler iyilesirmi inşallah içim yanıyor çok üzülüyorum elimde değil doktor 1 hafta burdasıniz dedi iyilesirmi inşallah ben çok kötuyum ya😭😭