19 aylık kızım sabaha kadar uykusunda agladı oyle boyle bir aglama degıl cıglık kıyamet. Artık 5tekınde korktum aldım sakinleştirmeye calıstın kendini atıp daha cok agladı. Uyandırdım mutfaga gittik mama yaptım ıctı. Altını degıstrdm 6 bucuga kadar emdı zorla uyudu. 8de uyandı. Perisan haldeyim. Neden olabilir acaba hıc yasayan oldu mu?