glcncbn Doğum yapalı 11 gün oldu. Benim kanamam yaklaşık 1 hafta sürdü. Çok mu kısa normal mi bilmiyorum sizlerin nasıldı ?
denizzzz95 glcncbn kişiye göre değişir 34 gün oldu bugünlerde azalmaya başladı başından beri geliyor keşke sizler gibi kısa sürseydi🤷🏼♀️😂
Zlm glcncbn biraz kısa sanki benimkide öyle olmuştu i erde kan kalmış doktor kontroldehap verdi kanamam olsun diye
elifdeha glcncbn merhaba cok normal benimde yaklasık 12 gün sürmüştü doktorum böyle olmasının cok iyi oldugunu sürekli kesik kesik kanamaya göre bunun daha saglıklı oldugunu söylemişti
Deletedmom5455451 1 haftadan az olsa sıkıntı olurdu bana hastane de öyle demişler Di ilk doğum da tam 40 sürdü 2. 3 bucuk hafta kadar doktorunuza. Sorun bence en garantisi o