Suan 5 aylık. Ama 4 ayliktaki düzenimiz de aynıydı. Saat 8 9 gibi akşam uykusuna yatar. Saat 23.30 gibi altını açar süt veririm(uyanmadan) sonra yatağa bırakırım. Sabah 7 ye kadar 2 defa uyanır ağlar. Süt veririm tekrar uyur. Eğer hava sıcaksa 2 defa uyanır. Serin ise uykusunu bölmez 1 defa tek uyanır. Doktora çok uyuduğunu söyledim. Uyandirayim mi süt vermek için. Eğer beslenmek için kendi uyanmiyorsa uyandırma. Uykuya da çok ihtiyacı var , sadece beslendiği vakit tam doydugundan emin ol. Fazla uyuması sorun değil dedi. Gündüz de hem uyanınca hem de uyumadan hemen önce süt veririm. Eğer hasta rahatsız değil ise 2, bazen 3 saat uyur gunduz