1ana1bebe Hayırlı sabahlar hanımlar bebeğim 4+2 gorultulu gaz cikariyor ve gürültülü büyük tuvaletini yapıyor sebebi nedir sizce ?
squirtle 1ana1bebe benm oğlumda sanırım 3-4 aya kadar hep gürültülü yaptı bi yandan iyi oldu hemen altını değiştiriyodum sonra kendi kendine düzeldi☺️
Durukusunannesii etipuf ya buna alerji diyorlar ama benm kızımda hep gürültülü yaptı doktorum gayet normal dedi bana 😂 Suan 8 aylık hiçbisorun yok
1ana1bebe etipuf Evet bende bı iki postta okumuştum arada mukuslu da oluyor ama doktor bana mukus arada olabilir sürekli olursa alerjiye bakariz demişti
homosapiens Durukusunannesii aynen her bebek ilk zamanlar öyle yapıyor alerjiyle ilgili oldugunu düşünmüyorum ben de
etipuf Durukusunannesii 3 doktora gittim 3 üde normal dedi ama burala okuduğım kadarıyla bebeğimde alerji belirtisi çok var ben bi de alerji doktoruna gidicem bu hafta başka şehire ( istanbula ) inşallh mormaldir 🙏🏻
1ana1bebe Durukusunannesii öyle mi ocim rahatladı o zaman, doktora gidiyorum unutuyorum başka şeyler giriyor araya sağolun valla 🌸
etipuf Durukusunannesii günde 3-5 arası kaka yapıyor bazen sulu bazen kıvamlı, mukus var kakasında bide ben kan gördüm ama geita testlerinde kan falan çıkmadı gözükmüyor. Doktorda arada kan olabilir mukusta olabilir dedi ama ben çok takıldım 😞
1ana1bebe squirtle evet o yönden süper oluyor ama acaba ağrı falan yapiyormu diye düşünüyordum demekki bcogunda oluyormuş 🌸
Elifscy Benim kızım da 5. Aya kadar hep gürültülü yaptı, şu an 5 aylık geçti o durum. Alerjik bebek de değil, tek bir bulguyla alerjik bir durum demek doğru olmaz sanırım, içinizi ferah tutun:)