Mutluuuumandalina yutkunmasını dinle canım her çektiğinde yutkunuyor mu ya da 2-3 çekişte bir yutkunması gerekiyormuş. Sütün yoksa bile 45 dk emmeye artar diye düşünüyorum vücut ona göre üretiyor süt. Bir de o aylarda çene kasları çok gelişmemiş oluyor kendi kas gücüne göre minik minik çekiyordur bebeğin 🥰