Sedeeff Canim gecmis olsun cuma gunu bizde öyleydik tum gun ilacla birlikte 38.2 yada 37.7 lerdeydi, ben atesten korktugum icin hastaneye gittim bogazlari biraz kizarmis dedi şükür atesi bi daha cikmadi ama burun tıkanıklığı kaldi bizde de uyutmayan… Allah kuzucuklari korusun 🤲