Yade012 evet danistim yapacak bir şey yokmuş suan için onlarda bizleri gozlemleyip ogreneceklermis galiba koku duyumu tamamen kaybetmisim yazan eden olmadıgina göre benim gibi olan yok. Tat vardı ama koku gitti hamile olduğum için ilaçta alamadim çok ağır gecirdim Hatta olucem diye bekliodum