_Nehirim_
canım benim kızım da 2,5 aylık olana kadar öyleydi. Sürekli çapaklanırdı açamazdı sağ gözünü. Elimi güzelce yıkayıp masaj yaptım günde 3 defa çok şükür geçti gitti zamanla. 5 aylığız şuan. Masajı şöyle dedi doktorum ;
- Serçe parmağını göz çukuruna koy, azıcık hafif bastırarak ovala ve burnunun kenarından aşağı doğru hafif bastırarak indir parmağını. Bunu 10-15 defa yapıyorsun her yapmaya. Günde 3 defa. Hiçbir şey kalmıyor Allahın izni ile 😊😊