yavruhamsi Hanımlar bebeğim 8a8g 1 haftadır gündüz uykuları çok kısa gece uykuları ağlamalı ve çok çok sık uyanmalı 8 aylık olup böyle olan var mı yoksa neden olabilir ??
Sumeyra87 yavruhamsi biz daha okadar degiliz ama 8.ayda bi uyku gerilemesi var diye biliyorum kac uyku yapiyorsunuz varmi bi duzeniniz
ilahiyatci_Mom yavruhamsi 8 ay 25 fünlüğüz 72 saattir gece hiç uyumadım gündüz çıldırıryor uyumamak için gece de hiç uyumuyor tükendim artık 😞😞
Petitom yavruhamsi canım atak olabilir bir de gündüz kaç kere uyuyor 3 uyku uyuyorsa 2 uykuya düşmek istiyor fazla geliyor olabilir
yavruhamsi Sumeyra87 uyku düzeni vardı gündüz 2 uykuya düşmüştü aynı düzen devam ediyor ama 30-45dk gündüz uykuları gece en fazla 2 kere uyanırdı şimdi 5-10kere uyanıyor ağlıyor hep mutlu değil
yavruhamsi ilahiyatci_Mom bende o durumdayım normal bir süreç demekle atak haftası uzun ama bu kadar da beklemiyordum..
yavruhamsi Petitom aslında gündüz uykusunu almadığında da bebekler sık uyanırmış bir sebebi de burdur belki ama bu kadar olamaz yaaa😅
Petitom yavruhamsi evet az geldiğinde de uyanır canım ama eğer fazla gelirse de gündüz uykuları kısalıyormuş çok fazlaysa muhtemelen ataktır
ilahiyatci_Mom yavruhamsi doğdugundan bu yana geçirdiğimiz en zor gece ve gündüzler sekizinci ayda oldu gercekten
EAS Aynı durumdayız yaa gece uykuları o kadar iyiydi ki şimdi sürekli ağlıyor. Yanına gidiyorum uyuyor ama ağlıyor yatağa dönmemle tekrar ağlaması bir oluyor🤦🏻♀️ Gün içinde uykusuzluktan gözleri kızarıyor ama uyumamak için direniyor. Uyusa da 30 dakika
yavruhamsi EAS bizde tamda yazdığınız gibiyiz daha 16 gün var bitmesine sağsalim çabucak bitsin inşallah 🌿
Daphnemom 7 ay 8 günlük 2-3 gündür bi uyku sorunu yaşıyoruz biz de. Normalde kızım gece 9da uyur sabaha kadar uyanmazdı şimdi gece uyanmaya başladı 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
yavruhamsi Daphnemom bizim ozamanlar düzenliydi havaların ısınmasından etrafı incelemek isteğinden veya dişten olabilir sizinki
Daphnemom yavruhamsi dişten sanmam çünkü 4 dişimiz birden 6.ayda çıktı hiç sorun yaşamadık uyku düzeni bile bozulmamıştı. Sıcaktan olabilir 🤦🏼♀️