Kızlar aşı sonrası regl gecikmesi yaşayan oldu mu? Geçenlerde bir hanımefendi daha böyle bir post açmıştı bende şaşırmıştım. Reglim 3 gün gecikti bugün itibariyle ve ben asla gecikmezdim. Korunuyoruz ve ilk gebeliğimde yaşadığım hiç bir belirti yok şuan yarın gebelik testi yapmayı planlıyorum ama merak ettim