Dün 18 aylık bebeğim nezle olu sürekli burnu akıyordu gözleri yaşatıyordu. Hafif da ateşlendi gece. Şu an sadece hafif öksürüyor genel durumu iyi şükür. Ama ben dün itibariyle hastalandım. Kızım hastalandığı gün aşırı vücut kırgınlığım vardı. Ertesi gün baş ağrısı,burun akıntısı hatta nasıl diyeyim burnumun direği sızlıyor resmen. Sanırım hava değişiminden soğuk algınlığı var. Ben emzirdiğim için ilaç içemiyorum. Bu süreci daha rahat atlatabilmem için denenmiş önerisi olan var mı acaba?🤧