Kbrasahiinn06 Kızlar benim 1 yaşında oğlum var ve 7 aylık da hamileyim. Oğlum çok hareketli ve bana çok bağımlı lavaboya gittiğimde bile ağlar. Uykusu da çok düzensiz deliksiz 2 saatten fazla uyumuyor neredeyse. Şimdiden bile çok yoruldum hem ağırlastım hem uykusuzluk yoruyo artık birde öbür bebek doğunca iyice zor olacak herşey bu yüzden eşim diğer bebek de doğunca bakıcı tutalım yorulursun dedi. ikimizin de annesi burda değiller yani bakmaya gelemiyorlar. Bense günümüz şartlarında birde bakıcıya para vermek istemiyorum çünkü 1000 TL’den az bakıcı yok hem de dediğim gibi oğlum zaten durmaz sanmıyorum sizce ne yapmalıyım
medy Kbrasahiinn06 17 aylik ve 1 aylik bebegim var. Ikimiz de calisiyoruz ama ev kredisi ödüyoruz elimizde gecinebilecegimiz bir miktar kaliyor. Buna ragmen eylülde bakıcı tutmayi düşünüyorum ben de kendimden kısarım bir süre ama en azindan psikolojik olarak iyi hissederim diyorum şu an eşim evde ama eylülde işe başlayacak o zaman tutmayı düşünüyorum
Es-Es123 Kbrasahiinn06 merhaba 2500-3000 den aşağı bakıcı bulamazsınız. İmkanınız varsa tutun diğer türlü çok yorucu ve yıpratıcı olur.
nurelem Kbrasahiinn06 bakıcı ücretleri yüksek ama imkânınız varsa tutmanız çok iyi olur keşke benim elinde bakıcı kabul etse gözü kapalı tutarım , yemeğimizi yapsa evi temizlese yeter benimde çocuğum sizinki gibi aynı
Sevvaldal Kbrasahiinn06 öncelikle şehrinizi bilmiyorum ama tam zamanlı bir bakıcı düşünüyorsanız min. asgari ücret alyorlar. İkinci olarakta mutlaka tutun ve bunu bebek doğmadan önce yapın. Çünkü alışmaları da en az 15 gün. Hele ortamda yeni bir bebek olacağı için daha da zor olabilir sizde. Sağlıkla alın kucağınıza inşallah🙏🌸
Volmine Kbrasahiinn06 bunu ilk önce deneyip öğreneceksin. Evet zor olacak ama bir şekilde Rabbim kolaylığını verir inşallah. Baktın olmadı çok yıpranıyorsun tutarsınız. Eşiniz ne güzel bunu size söylüyor . Değerlendirmek lazım 🤣tabi ne kadar maaş aldığına bağlı sıkıntıya girecekseniz bilemeyeceğim.
Aliagah Kbrasahiinn06 bence çok yıpranırsın yeni doğum yaptım ilk bebeğim olmasına rağmen yaşadığım olumsuzluklarla birlikte çok zorlanıyorum evde hiçbir işe bakmadığım halde . Eşinizde madem böyle bir teklifte bulunuyor kabul edin çocuklarımızın ve sizin psikolojiniz bin TL den daha değerli eğer doğum yapmasaydım böyle düşünmezdim sanırım insan yaşayınca anlıyor zorluklarını ve evladına yetmeye çalışırken kendinden nasıl ödün verdiğini
Kbrasahiinn06 Volmine eşim düşüncelidir sağolsun ama dediğiniz gibi zorlar bizi biraz aldığı ücretle o yüzden kararsızım yoksa hiç düşünmem tutarım ama hayat şartları 🙄😂
medy Es-Es123 Bulundugu sehirle alakali aslinda arkadasim elazigda 1500 liraya tuttu üstelik bebek uyuduğu zaman ev isi yemek filan da yapiyor
RainOverMe Bakıcı istemezseniz yemeğınızı temizliğinizi yapacak bi yardımcı ayarlarsınız, bir yakınım öyle yaptı, sağlıkla🙏🏻🤗🌺
Aliagah Kbrasahiinn06 bence değerlendirin anlıyorum eşinize maddi olarak kıyamıyorsunuz ama şöyle düşünün ; iki çocukla yıpranıp tahammülsüz bir anne ve tahammülsüz kadın olacaksanız kocanızla hiçbir paylaşıma giremeyip monoton bir evliliğe dönüştürecekseniz ve bu da sizin evliliğinizi etkileyecekse bunun sonucunda da neler doğar bilinmez erkekler kadınlar gibi fedakar değildir hemen dışarıya yönelebilirler evde ki o strese dayanamayıp (illa olacak değil ama olabilmesi mümkün şeyler ) sonunda yuvanızı etkileyecekse çünkü doğum olur olmaz bile eşler arasında uzaklık oluyor anne baba rolüne girip karı koca olduklarını unutuyorlar çocuk sıkıntıları içinde kendilerini yıpratıyorlar daha ilk çocukta bunları hissettim o yüzden size önerm direk kabul edin çok iyi bir teklif
NefesMaviDeniz Kbrasahiinn06 Birazcık kendinizin kıymetini biliyorsanız hemen bakıcı tutun. Bakın hepimizin ömrü bebeklerimize bakmakla geçiyor. Evet çok güzel bir duygu eşsiz bir sevgi şükürler olsun Allahıma nasip etsi bizlere ama ciddi bir yorgunluk dünyanın en zor şeyi..madem eşiniz bu konuda size destek düşünmeyin 3 günlük dünyada o paraya yazık kısmını..ciddi anlamda bakıcı üstünüden yük alıyor dünya varmış diyeceksiniz. Bizim ikiz bebeklerimiz 3,5 aylık oldular. Ve ben 7 aylık hamileyken bakıcı ile anlaştık ki birbirimizi tanıyalım görelim diye..
ikizbabymom Kbrasahiinn06 eğer bebek doğmadan oğlunun uykusunu düzene koyarsan gerek kalmayabilir bakıcıya