Sağ gögsümün ucu bir aydır yara halen tam iyileşmedi.. ve gögsüme dokundupum zaman şiş ve sıcak süt var içerde yani anlıyorum ama gögsümdeb akmıyor. Ne yapabilirim😔 bebeğim daha 36 günlük ve mecburi mama takviyesi yapıyorum doymadığı için. Sütümün varken bebeğimin nasiplenememesi beni çok üzüyor