Sevgili Anneler bebeğim boğaz enfeksiyonu geçiriyor ayni zamanda covit pozitif acile götürdüm doktor bu ilacı verdi kendi doktorumuz başka şehirde ona sordum eğer 3 gün geçmeyen ateş olursa içirirsin dedi 5 gün falan oldu ates yok ama çok öksürüyor aranızda bu ilaci kullanan oldu mu antibiyotik olduğu için çok yaklaşmak istemiyorum ama bu seferde eşimle birbirimize giriyoruz içirelim çocuk iyileşsin diyor 8 ay 22 günlük bebeğim