Merhaba güzel anneler, bebegim yarın tam 1 aylık olacak. Başlarda meme tutmada biraz sorun yaşadık ucu ağzına büyük geliyordu sonra çok şükür atlattık güzel güzel emiyor. Fakat bazen emerken bir anda mememle kavga eder gibi çıldırıyor ağlamıyor ama çok heyecanlı şekilde emdikçe kafasını ve ellerini oynatıyor sanki memem kaçacakmış gibi. Sebebini çözemedim o anda acaba süt mü gelmiyor veya doymuyor mu bilemiyorum. Sütüm oldukça yeterli çiş sayılarımız ve kaka yapması normal ilerliyor. Baska ne olabilir tecrübesi olan var mı?