Sevdeee Kızlar saat 1 buçukta bebegim pusetten çok kısa mesafeden yüz üstü düştü hemen doktora götürdük tomografi çekildi bisey görünmüyor ama 3 saat sonra asıl sonuç çıkar 5 te tekrar bakalım dedi bisey olurmu başına gelen atlatan varmi çok kötüyüm :(
Birannebirfurki Sevdeee benim oğlumda 2 aylıkken çekyattan 8 aylıkkende bazadan düştü 2 defa bişey olmadı çok şükür Allahın izniyle doktorlarda bişey yok dediyse korkma
Kuzeyim09 Sevdeee cok gecmis olsun canim ınsallahh biseyi cikmaz bizim dr bebeklerin kemikleri cok esnek demişti ilk 6 ay korkmayin demişti icini ferah tut Allahin izniylee bise olmaz 🙏🏻
Ayazinannesi3001 Sevdeee benim oğlumu da ayakta eşimle ikimiz bezin arasında Sallarken düşürmüştüm ben elimden bez kaymisti. Tomografi çekildik bişey çıkmadı dediler uyutmayin dediler fışkırarak kusarsa kesinlikle gelin dediler. Valla bizimkinin uyku vaktiydi uyudu da. Çok şükür bişey olmadı. Korkma canım Allah’ın izniyle birşey olmaz inşallah 🤍Stres yapma ❤️🌿 dualarimiz seninle.