Canım benım bebegım de ufaktan öksürmeye basladı Ama korkma bende pazartesi doktora götürcem kafaya takmaya gerek yok normal seyler bunlar 😊uyumadan önce serum fizyolojik sıkıp çektım burnunu bıraz rahtlasn dıe okdr.
Çok sıcaksa evın zıbın gıydır sadece terlerse de hemn drgısmeye çalış Baska yapacak bısey yok 😘 gecede ince Müslin ile ört yeter. Muhtemelen havadan dolayı boyle oldular