Merve-34 aynen canım çok zor oldu enzirirken uyumamaya çalıştım ellerini oynatmasın diye dikkat ettim ellerimi her fırsatta yıkadım öyle Bişey olmadı bulaşmadığını nasıl anladım bebekte ters bir durum olmadı yani su çiçeği tarzında bişey olmadı Bi de eger bulaşsaydı yerinde durmazdım illaki anlardın yani bir tuhaflık oldugunu bende ters bir durum olmadı ondan anladım yani canım bulaşmadığınıhalen aktif olduğu için korona aşısı olmadım 1 ay daha beklicem doktor söyledi tekrarlayabilirmiş ondan inşallah olmam ama etkisi çok uzun sürüyor canım onun yüzünden aşırı unutkan oldum ve halen içim çok yanıyor 😔