Çook geçmiş olsun. Annem yakalanmıştı, daha önce dokuz ay kemoterapi gördüğüne hastalık atlattığına çok şahit oldum ama zonayken hastaneye giderken bile ağlayarak gitmişti, sürekli ağlıyordu :( Sanki bıçak saplıyorlar ateş gibi yanıyor içim diyordu. Ondan biliyorum üzüldüm durumunuza, ya ilaç, yada hastanede yatış anca toparlar. Evdeyken ılık temiz su ile pansuman yapmanızı öneririm, bebeğiniz sarılarak uyuyorsa eğer o vakitler gazlı bez yada pamuklu bir tülbent sarabilirsiniz temas acıtmasın canınızı diye. Pansumanın rahatlattığını söylüyordu annem.