Aysee_asel biz de sizle aynı zamandayız. konuşmuyor daha. belli kelimeleri öğrendi onları güzel kullanıyor anne baba dede nine kedi köpek al-ver, mama vs gibi kısa olarak ifade ediyor kendini. Normaldir zamanı geldikçe dili açılacak. öğreniyorlar hemen olmaz. Dil bu sonuçta biz akıcı konuşsak da onlar açısndan bakınca sıfırdan bir dil öğreniyorlar kolay deil. Yalnız duyduğu herşeyi kaydediyor bir gün patır patır başlar bu sefer de siz susturamazsınız. Bol bol cümle kurun gün içinde onunla sohbet edin 👍🏻💕