Kızlar iyi geceler ; sezeryan sonrası 40 ımdan sonra hemen adetim oldu fakat 4-5 ay düzenli oldukdan sonra düzensizleşmeye başladı, her ay 9 gün , 15 gün gibi geçikti doktora gittim hormonlarda düzensizlik var diyip ve özel bölgede iltihaplanma olduğundan ilaç tedavisine başladım gecen ay sonra hemen adet gördüm şuan yine 9 gün geçikti yaşayan varmı acaba? Sezeryan sonrası böyle düzensizlikler yaşayan