Bosch kullanıyordum çok çok eski bir makineydi, artık en son beyaz çamaşırlarımı mahvettiği için yenisini almak zorunda kaldık. Siemens A+++ 9 kilo 1400 devir aldık. Kayınvalidem en iyisi bu dedi, çok anladığım söylenemez 😂
Yorumlara falan baktım baya övülüyor, lütfen bana yanlış seçim yapmadığımı söyleyin 😁