Oğlum 1 yaşında aslında çok güzel su içiyordu. Pipetli suluğunu eline alır içer ve çokta severdi 15 gün önce salgından nasibimizi aldık hastalandık bi de diş dönemindeyiz şu an asla ve asla su içmek istemiyor son 1 haftadır. İştahımız düzeldi gibi ama havalarda çok sıcak su içmesi gerekmez mi her yolu deniyorum ama olmuyor böyle birşey yaşadınız mı? Çişli bez sayısı da haliyle çok azaldı. Beni emiyor bu su ihtiyacını karşılar mı bilemedim 🤷🏻♀️