Zeynepekmenn sütünüzun az geldiğini neye göre anladınız? Eğer sağıp ne kadar geliyor diye baktiysaniz bebeginizin emmesi ile sağılan süt arasında miktar farkı var. Birde memede süt oluşumu Arz-Talep meselesi yani ne kadar emilirse o kadar oluşur. Bol bol emzirin. Bebeğiniz kilo alıyor ve bezini ayına göre normal dolduruyor ise doyuyordur. Ağlamalar aç olduğunu göstermez bir auru sebep olabilirler anneler genelde ağlamasını aç olmasına yoruyor ama anne sütünün az olmasının en büyük etkeni az emzirmek olabilir.