otose_san Bizde sürekli köye gideriz. İzinlerimizde uzun kaldığımız da olur. Size tavsiyem bol bol kıyafet götürün. Çünkü muhtemelen özellikle büyük çocuğunuz hiç eve girmek istemeyecek. Haliyle toz toprak, varsa çeşme su hortum ne bulursa oynayacak. Günde rahat 3 takım degistirirsiniz. Sinek kovucu olarak İncia kullanıyorum, memnunum. Daha oğlumu sineklere kaptırmadim. ☺️ Fakat yine de yanimda stilex jel götürüyorum,isirirsa kasintisini alsın diye. Onun dışında yara bere olasılığına karşı tedbirli giderim. Calpol şurubu, burun acici malzemelerimi yanımda götürürüm. Evde neye ihtiyacım olacaksa yanımda götürüyorum. Bir koca valiz gidiyorum ama değiyor.