Gfgfd bizim ülkemizde bir şeyin başına muhafazakar getirilince fiyatı da otomatikman çarpı 2 oluyor, bir arkadaşın da dediği gibi din üzerinden insan sömürüyorlar resmen o yüzden hiç tercih edeceğim bir konsept değil, giyiyorum haşemamı gidiyorum normal otele kimse kimsenin umrunda bile olmuyor o yüzden rahatsızlık da duymuyorum