EsraArslan4525 aynı şey gibi değil de bizimki daha meşhur kavgası bu 🥲 muhlamayı normal buğday unuyla ve sütle de yapabilirsiniz, mısır unu ile de. Peyniri de özeldir. Kolot peyniri de olur. Bazı şarküteri yerlerinde özel muhlamalık peynir bile vardır. Ama kuymak sadece mısır unu ve bol tereyağı ile olur. Tat farkı da vardır. Kuymaktaki o pütürlü mısır unu tadını sevmiyorum ben. Buğday unlu olan muhlamayı daha çok severim. Annemin özel tarifidir herkes bilmez 😂😂 son olarak da Mıhlama değil MUHLAMA. bunu da buraya iliştireyim😂