Kuzeyim09 Merhabaa kizlarr 4 ay olduu dogumm yapalı son bi kac haftadir sacim çok dökülüyor oyle boyle degil dogumdan sonra dökülür dedilerde bu kadar beklemiyordum varmi boylee olan buna caree bulann lutfenn yazinn
rla Kuzeyim09 yiç korkmaaa 2 ay snra durcak resmen yanlarım acıldı tekrar cıktı suan 11 aylık ama dünyada tek ben kel sancams andm günde 200/300 tel kesn elimi atamyordm tam 4. Aymda baslamstı ⅞ de bitti🥺
Cigdemsenol Kuzeyim09 Merhaba canım. Ayni aylarda aynı dertten muzdariptim. Ne zmana sutum kesildi adet oldum durdu tuhaf bi sekilde 🤣
Kmslbgm Kuzeyim09 hamilelikte dökmediğin saçları şimdi döküyosun hiç korkma hepimizin yaşadığı şeyler 😊Doktor önerisiyle restorex saç dökülmesine karşı şampuan kullandım ve anında farkı gördüm dene istersen pahalı da değil 👍
Sakinee Kuzeyim09 ilk bebeğimde 8 9 ay sürmüştü zaten kızım yaşına girdiğinde ikinciye hamile kaldım ve düzeldiği hiç anlayamadım bile hamileykemde döküldü şimdi 6aylık oğlum var ve saçımı kestim evi günde 4 5sefer temizliyorum duş aldığım an gider tıkanıyor her yer saç ve bu gidişle kel kalacağım doktor normal diyor aöa hayırlısı
Kuzeyim09 Cigdemsenol adet oluyorum ben amaa sutten kesmeyee dahaa cokk okk varr kell kalirimm yaa 😥😥
Xyz1234 Kuzeyim09 aynı durumdayız benim de 9 aylık olacak kızım ama durmadı çok cok dökülüyor saçım da az emzirmeyi kesinceye kadar kel kalirim herhalde sonra da yerine gelir umuduyla yaşıyorum 😂
Cigdemsenol Kuzeyim09 Kiriliyor olsaydı haklı olabilirdin ama dokuluyorsa kestirsem de dökülecek canim. Sabret biraz bence. Sonuçta ne yaparsan yap hormonal işler bunlar 🤷♀️
Kuzeyim09 Xyz1234 9 aya kadar devam ediyormu ya 😱 kestiricem biraz belki faydasu olur siz kestirdinizmi
Xyz1234 Kuzeyim09 kestim az bi faydasını gördüm inşallah daha fazla devam etmez ya. Ama bebeğim için deyip kendimi avutuyorum siz de öyle düşünün 😂
Kmslbgm Sakinee ben ilk yıkama da bile farkı görmüştüm bi kutu şampuanı bitirdim ve şuan çok az dökülüyor
Sakinee Kuzeyim09 eşimde sürekli ilk doğumundan sonrada böyleydi düzelmişti yine düzelecek merak etme diyip telkinde bulunuyor 😢